Caută analize după cod produs

Produsul a fost adăugat în coș

Transport: GRATUIT:

  • - pentru comenzile care conțin produse marcate cu "TRANSPORT GRATUIT"
  • - pentru comenzile în valoare de peste 9900 lei
  • - în zilele cu transport gratuit (anunțate pe INSTAGRAM)

STANDARD:

  • - 1000 lei - București
  • - 1200 lei - alte localități din zona de acoperire a firmei de curierat
  • - 1800 lei - pentru zone ce nu se află în zona de acoperire a firmei de curierat

Niciun produs în coș.

Produsul a fost adăugat în coș

Transport: GRATUIT:

  • - pentru comenzile care conțin produse marcate cu "TRANSPORT GRATUIT"
  • - pentru comenzile în valoare de peste 9900 lei
  • - în zilele cu transport gratuit (anunțate pe INSTAGRAM)

STANDARD:

  • - 1000 lei - București
  • - 1200 lei - alte localități din zona de acoperire a firmei de curierat
  • - 1800 lei - pentru zone ce nu se află în zona de acoperire a firmei de curierat

Niciun produs în coș.

De ce să-ți îndulcești cafeaua cu miere?

Zahărul este cel mai popular îndulcitor utilizat în băuturi, dar te-ai întrebat vreodată cât este de sănătos?

Află de ce ar trebui să incluzi mierea în rutina zilnică de cafea.

Iată pe scurt câteva beneficii ale mierii de care te poți bucura:

  • Are mai mulți nutrienți
  • Proprietăti antimicrobiene
  • Bogată în antioxidanți
  • Antiinflamator
  • Ameliorează alergiile
  • Mai ușor de digerat

Multe culturi au folosit mierea de mii de ani și nu doar pentru a-și face mâncarea și băuturile mai dulci. Mierea a fost cunoscută ca un dezinfectant eficient și antiinflamator și a fost folosită și ca ajutor de înfrumusețare.

Mai mulți nutrienți

În funcție de sursa nectarului folosit pentru a-l produce, mierea poate avea o cantitate nutrițională mult mai mare decât zahărul obișnuit. Utilizarea zahărului vă oferă doar calorii, dar mierea are avantajul suplimentar al vitaminelor precum vitamina A, vitamina C, vitamina B6, riboflavina și multe altele.

Mierea conține, de asemenea, câteva urme de minerale, cum ar fi calciu, fier, fosfor și zinc, toate acestea fiind necesare pentru a menține un corp sănătos.

Desigur, mierea în sine nu înlocuiește o dietă sănătoasă. Cu toate acestea, vitaminele din ea sunt mai bune decât niciun fel de vitamine. Mai ales dacă vorbim despre îndulcitori.

Mai dulce decât zahărul

Deși oamenii ți-ar spune că mierea are de fapt mai multe calorii decât zahărul, dar nu trebuie să folosești la fel de multă miere atunci când îți îndulcești ceașca de cafea sau alte băuturi. Acest lucru se datorează faptului că mierea este de obicei mai dulce decât zahărul.

Deci, deși o linguriță de miere conține 22 de calorii, nu ar fi nevoie să folosiți mai mult decât lingurița respectivă.

Proprietăți antimicrobiene

Știai că mierea a fost folosită odată drept o componentă medicinală de mii de ani? Ei bine, asta pentru că mierea este un compus antimicrobian eficient. De fapt, multe culturi antice au aplicat mierea pe diferite răni, arsuri sau ulcere și s-a constatat că le ajută să se vindece mult mai repede decât în ​​mod normal.

Adăugând miere la cafea sau ceai, veți putea să vă bucurați și de aceste beneficii. De exemplu, mierea poate acționa ca un inhibitor natural al tusei. Deci, dacă aveți tuse și preferați să nu luați un tratament fără prescripție medicală pentru ea, mierea poate fi o alternativă bună. Este, de asemenea, un mod bun și natural de a calma durerile în gât.

Bogată în antioxidanți

Mierea este cunoscută și pentru că este bogată în antioxidanți. Adăugând miere în ceașca zilnică de cafea sau ceai, vă asigurați că corpul dumneavoastră este protejat de efectele radicalilor liberi. Acest lucru înseamnă riscuri mai mici de a dezvolta anumite tipuri de cancer, mai puține șanse de a dezvolta boala Alzheimer sau Parkinson și chiar încetini procesul de îmbătrânire.

Antiinflamator

Proprietățile curative ale mierii nu se opresc din faptul că este antimicrobiană. De asemenea, se știe că este și un antiinflamator eficient.

Acest lucru face ca mierea să fie o substanță utilă nu numai pentru gestionarea inflamației cronice, cum ar fi ateroscleroza, diabetul zaharat și bolile cardiovasculare, ci și pentru a le preveni la persoanele care sunt predispuse să le dezvolte.

Acest lucru este în contrast puternic cu zahărul obișnuit, despre care se știe că agravează efectiv reacțiile inflamatorii.

Ameliorarea alergiilor

Dacă mierea pe care ați folosit-o este aplicată local, atunci este, de asemenea, foarte probabil că vă poate ajuta și cu alergiile. Alergiile cauzate în special de polen au simptome reduse.

Una dintre principalele teorii din spatele acestui fapt este că mierea aplicată local conține urme de polen. Această cantitate mică de polen ajută persoanele cu alergii să se desensibilizeze la reacțiile alergice prin expunerea repetată a corpului lor la ele.

Mai mult decât atât, datorită proprietăților antiinflamatoare ale mierii, persoanele care suferă de alergii suferă totuși de simptome mai puțin severe, ceea ce înseamnă că nu trebuie să ia atât de multe medicamente ca înainte.

Mai ușor de digerat

Trecerea la miere poate face minuni și pentru dumneavoastră dacă aveți un stomac sensibil. Spre deosebire de zaharurile rafinate, mierea în sine nu trebuie să fie descompusă la fel de mult în timpul digestiei.

Acest lucru se datorează faptului că mierea a fost deja distrusă de albine în timp ce este prelucrată din nectar.

Mierea conține, de asemenea, enzime speciale care au descompus parțial zahărul cu mult înainte de a fi ingerat. Acest lucru ușurează prelucrarea mierii și nu este la fel de dur pentru sistemul digestiv.

Există o mulțime de moduri de a adăuga miere la cafea, de la adăugarea la cafea rece preparată la un espresso scurt sau lung.

Pentru a vă face o idee despre cât de versatilă este mierea, să aruncăm o privire la una dintre modalitățile prin care puteți adăuga acest îndulcitor natural în ceașca zilnică:

Ingrediente (4 porții)

  •     Cafea proaspăt preparată
  •     1/2 cană de lapte
  •     1/4 cană miere
  •     1/4 linguriță extract de vanilie
  •     1/8 lingurita scorțisoară
  •     1/8 linguriță nucșoară măcinată

Începeți amestecând cafeaua, laptele, mierea și scorțișoara într-o cratiță. Puteți adăuga o picătură de nucșoară după gust.

Se încălzește amestecul și se amestecă regulat. Nu lăsați să fiarbă.

După ce este suficient de cald, scoateți-l de pe foc, apoi adăugați vanilia.

Se servește imediat în timp ce este cald.

Concluzii

Dacă ați ajuns până în acest punct, sper că am reușit să punctez cele mai importante beneficii ale mierii pentru sănătate începând chiar prin a adăuga-o în cafeaua noastră zilnică. Mierea este o alternativă mai sănătoasă la zahăr și s-ar putea să vă bucurați mai mult de ceașca de cafea.

Un comentariu pentru ““De ce să-ți îndulcești cafeaua cu miere?”

  • Maria

    Excelent

    Cafeaua cu miere are un gust super bun! Iar mierea este si mai sanatoasa.

Adaugă un review

Rating-ul tău

Acordă o notă

10% reducere la a doua comandă! Abonează-te la newsletter!